زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

خوشحال باش

اگه از اونی که دوستش داری ، خبری نیس  

خوشحال باش  

حتما حالش خوب هس که  

فراموشت کرده  

نظرات 7 + ارسال نظر

کسی که فراموشم کرده باشه فراموش میشه نخطه

درود و سپاس
سپاسگزار هستم بهم سرزدین

سلاام:)
اوه نه اصلا هر کسی دین و اعتقاداتِ خودشو داره و باید احترام گذاشت

لیلا 1396,04,01 ساعت 15:42

سلام مهندس خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
چی شدی عزیزم؟ مگه واتس آپت مشکل داره ؟
آنلاینی ولی ج نمیدی

درود بانو. ..مرسی اومدی
من همیشه آنلاین هستم

سلام مهربونم مرسی از لطفت ک بهم سر زدی هر چقدر ک شما سال نو رو دیر تبریک گفته باشید دیر تر از من نیسش
عذر میخام دیر کامنت براتون گذاشتم ی مشکلی پیش امده بود ک درگیر بود ی 4 ماهی هسش ک ان نشدم ب هر حال سال نو شما هم مبارک

درود بانو. ... مرسی که اومدی منهم خیلی خوشحال شدم

سلاام:)
ایشالا که همیشه موفق و خوشبخت باشید در کناره هم:)
و خدا گل پسرتونو هم حفظ کنه

درود زیبای ایرانی.. .. مرسی عزیزم شما لطف داری

سلام
هنوز ؟!!!
مگه قبلا هم کامنت داشتم از شما؟!

درود بانو. . اما کاش واست کامنت نمیگذاشتم. ... هرکسی را باندازه فهم و درکش باید احترام گذاشت. ...... میدونستم تغییر میدی. ..باور کن

سلاام روز شما بخیر:)
راستش پستای رمز دار ناراحت گونه طور بوده اکثرا اینکه رمزی هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد