زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

تو باید باشی

زندگی بی تو محال است
تو باید باشی 
من پری کوچک غمگینی را میشناسم  که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در نیلبک چوبین مینوازد آرام ، آرام
پری کوچک غمگینی که هرشب از بوسه ای میمیرد
و صبحدم ، باز ، از بوسه ای متولد میشود
نظرات 3 + ارسال نظر

شب ارزوهاست و من ارزو دارم
دلت مثل بهار پر شود از لحظه های ماندگار
زندگیت خالی ار اندوه و غم
لحظه های شادمانی بی شمار

فاطمه 1395,01,31 ساعت 11:27 http://fatii662.avablog.ir

سلام روزتون زیبا...وبت زیباتروزیباترمیشه....خداقوت

سلام....مرسی اومدی سرزدی......خوب هستی؟
چشمتونن زیبا میبینه عزیز...... مرسی ....شما لطف داری

فاطمه 1395,02,12 ساعت 10:14 http://fatii662.avablog.ir

سلاممممممم من اومدم...خوش اومدم.خوبی؟خوشی؟این پستتون زیبابود.
چه خبر؟چیکارمیکنین؟

سلام..... خوش اومدی بانو...... مرسی منهم خوب هستم شما لطف داری ...... چند وقتی نبودی ..... خبر خاص که نیس این روزها توی باغ هستم و نهال کاری شروع شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد