زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

مرد که باشی

مرد ﮐــﻪ ﺩﻝ مـی بنـــده 


حســــود ﻣﯿﺸــﻪ 


ﻏﯿـــﺮﺗــﯽ ﻣﯿﺸـــﻪ 


تـُﻨــــﺪ ﻣﯿﺸــــﻪ 


خشـــن ﻣﯿﺸـــﻪ 


ﺑـــﺪ ﺍﺧـــﻼﻕ ﻣﯿﺸـــﻪ 


ﺑﭽـــﻪ ﻣﯿﺸـــﻪ 


گیــــر ﻣﯿـــﺪﻩ 


چـــون ﺗﻌﺼـــﺐ ﺩﺍﺭﻩ 


ﭼـــﻮﻥ ﻣـَــــﺮﺩﻩ 


ﺳـــﺨﺖ ﺗــﺮ ﻣﯿﺸــﻪ ﺍﺯ ﺳـــﻨﮓ 


ﺩﻟـــﺶ ﻣﯿﺸـــﻪ ﺩﺭﯾــــﺎ 


غرورش ﻣﯿﺸــــﻪ ﺁﺳـــﻤﻮﻥ 


نـــازکتـــر ﻣﯿﺸـــﻪ ﺍﺯ ﮔـــﻞ 


ﺣﺴـــﺶ ﻣﯿﺸـــﻪ ﺧﻮﺭﺷـــﯿﺪ 


ﻣﯿﺠﻨﮕﻪ ﺗﺎﺑﺪﺳﺖ ﺑﯿﺎﺭﻩ 


ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺪﺳﺘـﺖ ﺍﻭﺭﺩ 


ﻣﯿﺸﯽ ﻧﺎﻣﻮﺳﺶ 


ﺍﺯﺵ ﺛﺮﻭﺗﺸﻮ ﺑﮕﯿﺮ 


اﺯﺵ ﻏﺮﻭﺭﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮ 


اﺯﺵ ﻫﻮﺳﺸﻮ ﺑﮕﯿﺮ 


ﺍﺻﻼ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮ 


اﻣﺎ ﻧــﺎﻣـﻮﺳﺸﻮ ﻧﮕﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺳــﯿﺎﻩ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ 


ﺑﯽ ﺻﺪﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ 


ﺁﺭﻭﻡ ﻫﻖ ﻫﻖ ﻣﯿﮑﻨﻪ 


ﺟﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩﺵ و ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺸﻨﻮﻥ 


ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ سﯿﮕﺎﺭﺷﻮ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﮑﺸﻪ 


ﭘﯿــــﺮ ﻣﯿﺸـــﻪ تــوی جـــوونی !!! 

نظرات 7 + ارسال نظر
ماهان 1395,01,23 ساعت 00:18 http://hve77.blogsky.com

اهوووم شاد باش

سلام ساعت مچی شیک زیبا میخوای به فروشگاه من سر بزنید

کوتک نت 1395,01,23 ساعت 09:58

سلام منتظر حضورتون هستم

آهــای بــــــاران .....

.... هــر وقـتـــ قــــرار استـــ بیــایــی ..... خَبَـــــرَم کــــــــن...

...... یــه عــــالمــــه خـــــاطــــــره دارم... کــه زحمتــــــِ ....

... شستنــــــــش را بــایــــد تـــــو بِکــــــــشـی...

...............................

مرسی از حضورتمطالب شماهم عالیه

سلام.....مرسی سرزدی

Reyni 1395,01,23 ساعت 20:28 http://reyni.blogsky.com

پس چرا عکسش دخترونه اس ؟!
ژیلانوس یعنی چی ؟
بعد اینکه خوش به حالت که یکی از سرگرمی هات ویولنه

سلام و مرسی که بهم سرزدی
خب عکس یه زن گذاشتم یعنی اینکه زنها باید بدونن مردها اینجوری هستن هههههههه
خب من ویلون کار میکنم اما ساز اصلی من سنتور هس که خیلی وقت میشه دارم کار میکنم
و ژیلانوس هم یعنی : مهربان ...دلداده

این روزها همه آدمها درد دارند …

درد پول

درد عشق

درد تنهایی

این روزها چقدر یادمان میرود زندگی کنیم !

فاطمه 1395,01,26 ساعت 19:18

این پستای زیباروواسه کی میزاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد