زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

quad rotor

با سلام
دوستان عزیزم ، من در حال ساخت یه کوادرتور هستم 
عزیزانی که تجربه ای در ساخت کواد دارند اگه ممکن هس بهم کمک کنند
از همه شما سپاسگزار و ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا 1395,01,24 ساعت 23:55

سلام عشقم شبخیر بدون من خوش میگزره؟
ازت ممنونم ک برام پست میزاری عزیزم
حالم اصلن خوش نیستش ولی دیگه دارم میام
این دفه ای ک بیام دیگه نمیرم چون میخام ایران بمونم کنارت باشم دوشادوشت زندگی کنم
کار دارم عزیزم همین امشب بهت زنگ میزنم خیلی بات کار دارم

سلام عزیزم مرسی بهم سرزدی ....... روزت زیبا خوب هستی؟ ......خیلی خوشحال شدم سرزدی ...مرسییییییییی .......... خب همه منتظر هستیم
زود برگردی منهم دیگه نمیتونم بیام اونجا .....

سلام ... ممنونم که به من سر میزنید... حالتون چطوره؟

سلام بانو.....مرسی که بهم سرمیزنی ...... و بازهم مرسی لطف دارین خوب هستم خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد