زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

دلتنگیهای من

تمام دلتنگی هایم را برایش نوشته ام .........
خط به خط .......
روز به روز .....
ساعت به ساعت ........
اما میترسم !!!!!!!
میترسم از اینکه : 
 بخواند و با پوزخندی از کنارش رد شود........
میترسم از اینکه : 
 بخواند و با یک مرسی گفتن 
تمام تصوراتم را خراب کند ......!!!!
میترسم از اینکه  """"
یک نفر قبل از من تمام اینها را برایش گفته باشد.....!
شجاعتم تا همین حد بود :

 "" برایش نوشتن "" !!!

من جرات ارسالش را ندارم !!!

normal_عکس عاشقانه168

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف 1395,11,29 ساعت 14:13 http://sadmah.blogfa.com

از مهر دوستان ریاکار خوشتر است
دشنام دشمنی که چو آئینه راستگوست

#پروین_اعتصامی

مرسی غزیز ...... زیباست

سلام چ عجب بالاخره سر زدید
ممنون شما لطف دارید

سلام دوست عزیز ..... خوشحال شدم اومدی مرسی

سلام ژیلانوس خوبی؟خانمت خوبه؟خوش میگذره؟
منکه خیلی وقته ازوبم فاصله گرفتم ولی به این زودیامیام تووبم مطلب میذارم.خوشحالم کردی بهم سرزدی.موفق باشی

سلام ..... خوب هستین؟ ..... مرسی که اومدی سرزدی
حوش که نه ههههه ..... خودت میدونی خسته هستم از این رندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد