زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

زندگی.........best life

شانه ات مجابم میکند در بستری که عشق ، تشنگی ست زلال شانه هایت همچنانم عطش میدهد در بستری که عشق مجابش کرده است

حس عاشقانه

ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﯾﺪ… 
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻟﺬﺕ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﻫﻢ ﺁﻏﻮﺷﯽ… 
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺫﻫﻦ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﯾﺪ … 
ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﻟﺬﺕ ﺩﺍﺭﺩ … 
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﻬﻤﻴﺪ … 
ﻣﺮﺩ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻙ ﻛﺮﺩ … 
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﺯﻥ ” ﺑﻮﺩﻥ” ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ … 
ﻣﺮﺩ ﻫﻢ “ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ” ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ … 
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺻﺪﻗﻪ ﻱ ﺭﻭﯼ ﺑﯽ ﺁﺭﺍﻳﺶ ﺯﻥ ﺭﻓﺖ … 
ﺑﺎﻳﺪ ﻓﺪﺍﯼ ﺧﺴﺘﮕﻲ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺩ ﻫﻢ ﺷﺪ … 
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻲ ﺣﻮﺻﻠﮕﯽ ﻫﺎﯼ ﺯﻥ ﺭﺍ ﻃﺎﻗﺖ ﺁﻭﺭﺩ … 
ﻛﻼﻓﮕﻲ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﻬﻤﻴﺪ … 
ﺧﻼﺻﻪ ” ﻣﺮﺩ” ﻭ “ﺯﻥ” ﻧﺪﺍﺭﺩ … 
ﺑﻪ ﻧﻘﻄﻪ ﻱ ” ﻣــﺎ ” ﺷﺪﻥ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪﯼ … 
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺑﺎﺵ ﺑﺮﺍﻳﺶ … 
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺣﺲ ﻛﻨﺪ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻮ ﺩﺭﻛﺶ ﻧﻤﻴﻜﻨه 

Image result for ‫عکس عاشقانه‬‎
نظرات 10 + ارسال نظر
صدف 1395,12,03 ساعت 22:04 http://sadmah.blogfa.com

ای برده اختیارم تو اختیار مایی
من شاخ زعفرانم تو لاله زار مایی
گفتم غمت مرا کشت گفتا چه زهره دارد
غم این قدر نداند کآخر تو یار مایی...


#مولانا

بسیار زیباست ....براوووووووو
سلام .....مرسی اومدی .....ممنون عزیز

سلام. چقدر جالب! دقیقا همینطوره که گفتین. ممنون مستفیظ شدیم. اینم گل و کادویی ناقابل خدمت شما موفق باشید. راستی ژیلانوس ینی چی؟؟

سلام..... مرسی بهم سرزدین ...... خوشحال شدم واسه معنی اسم فامیلم سوال کردین
مرسی عزیز ............ ژیلانوس : یعنی بسیار مهربان

خوش به حالش این خامومه تو عکس چقدر خواهان داره؟! پس خوانده کجاس؟ از لحاظ حقوقی؟! خواهان و خوانده !

این براوووووووووووو هم برای صدف عزیز به خاطر شعر بسیار قشنگش برررررراوووووو!!

آره واقعا...... صدف عزیز شعرهای زیبایی میگن . من خیلی دوس دارم شعرهاشون رو

چه همه فن حریف است جناب ژیلانوس. ولی شکارچی سنگدل است. شما که اهل گل و بلبل و موسیقی هم هستی؟ چطوری اینا باهم جور در میاد اون وقت؟

و بسیار خوشحال هستم از این نکته سنجی .....

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم

با کافران چه کارت ؟گر بت نمی‌پرستی!

سلطان من خدا را زلفت شکست ما را

تا کی کند سیاهی؟ چندین درازدستی!

در گوشه سلامت مستور چون توان بود؟!

تا نرگس تو با ما گوید رموز مستی!

آن روز دیده بودم این فتنه‌ها که برخاست!

کز سرکشی زمانی با ما نمی‌نشستی!

عشقت به دست طوفان خواهد سپرد حافظ

چون برق از این کشاکش پنداشتی که جستی!

سلام خوبی؟من که همیشه میام سرمیزنم راستی نتونستم ایدی توپیداکنم.چیکارکنم؟یکی اومدبالاولی شک کردم ایدی خودت باشه .عکس یه پسری سرش بود

نه چتر با خود داشت
نه روزنامه،
نه چمدان.
عاشق اش شدم ...
از کجا باید می دانستم
مسافر است ؟!

سلام

ممنون از حضور پرمهرتان موفق باشید

سلام مرسی که سر زدین
نظر لطف شماس :)
البته که می تونید عکس و کپی کنید یه عکس این حرفارو نداره

سلام ......مرسی سزردین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد